GUESTBOOK

________________________________________________________________________________________________

Říjen 2011

Nejlepší motto pro předmět ever =D

28. října 2011 v 17:12 | Re |  Obrázkovna
Motto na stránkách předmětu IUS. Říkala jsem si, že to sem prostě dát musím xD Málokdy se mi stane, že by mě nějaký obrázek dostával do křeče smíchu, kdykoliv se na něj podívám :D


Zapněte ten WIS...

28. října 2011 v 13:26 | Re |  Drahý deníčku...(a čtenáři xD)
Oh, c'mon!

Chcete mi říct, že informační systém Fakulty Informačních Technologií taky drží něco jako státní svátek? A nebo je v tom nějaká logika, vypnout ho na víkend? Tak doprčic! Chtěla jsem se pustit do projektu z IUS a přesné zadání mám na WISu, ukázkové příklady mám kde? No na WISu... Nechci strávit víkend programováním, protože tam sice vím, co po mě chtějí, ale detaily a zadání jsou kde? Na WISu... Fórum, na které jsem napsala dotaz k projektu je na WISu. Veškerá další zadání jsou překvapivě na WISu. Já jsem o víkendu chtěla dělat návrh systému pro lékárnu do IUS, protože tu mám sestru, která má zkušenosti s prací v lékárně a ona nejezdí domů každý víkend! >< Rozhodně se nechci učit Asembléry, protože to se snad ani naučit nedá xD Ne z těch materiálů, které jsem si prozíravě stáhla z WISu, než spadl a nechala vytisknout. A učebnice, kterou doporučili se nikde neprodává. Nechci se o víkendu učit Asembléry, protože by mě to leda tak zdeptalo...

Jděte do háje xD

A nebo prodlužte termíny...

To switch on your fantasy

26. října 2011 v 18:19 | Re |  Hudbovna
O kouzle vyhledávání hesla Epic Music asi nic víc říkat nemusím... XD



Jsem v háji...

24. října 2011 v 8:39 | Re |  Drahý deníčku...(a čtenáři xD)
Už jsem dlouho neměla zádný depresivní post a ani jsem to neměla v plánu, ale občas, když to člověk nemá komu říct, tak se pár emo vět na blogu může jevit jako poslední východisko a možná účinná terapie.

I just wanted to let you all know that I don't want to end as a scrapped existence. I want to be as average as the most average people are, love my friends, eventually husband and children. I don't need to make a lot of money. I just don't want to consider myself a total failure, that's it. That's all...

And also that I'm... scared.

Obrázek :)

21. října 2011 v 13:27 | Re |  Obrázkovna
Něco takového vypadne, když do Re vhodíte 25$ a žádost, pro kterou se dobře vymýšlí pozadí xD



Mám zlatej hrnec *_*

16. října 2011 v 19:51 | Re |  Drahý deníčku...(a čtenáři xD)
Tedy spíš rendlík, ale stejně jako jistá starorůžová železná lžíce na boty, i toto bylo must-have <3 Rozzáří mi kolej :D jen si na něj zkusím někde sehnat pokličku xD


Age of Pokemon players

14. října 2011 v 22:38 | Re |  Pokémon


SMIŘTE SE S TÍM!

Ano, smiřte se s tím, že proti vašemu stupidnímu a nepodloženému tvrzení že Pokémoni jsou pro malá mimina, stojí pár drobných protiargumentů, z nichž tento graf je jedním z nich. Jako další bych si dovolila zmínit takovou drobnost o jistém druhém nejprodávanějším herním titulu na světě (druhém jen proto, že Super Mario přišel dřív) a pak možná taky důmyslný herní systém a příběhy, které dítě prostě nepochopí a rozhodně nevyužije. Může s tu hru zahrát, a i když si to užije, užívá si tak 50% celkového potenciálu. Nebo mi ukažte dítě, které bude řešit existenční otázky, nebo bude řešit genetiku či kalkulovat s EFFORT VALUES...

Samozřejmě, že část zboží cílí na mladší generace, ale dospělý fanoušek Star Wars asi taky není zrovna předpokládaní cílová skupina hracích Star Wars LEGO setů, že... (Když opomenu ty drahé pro sběratele... :D). A přece to LEGO existuje a nevím o nikom, kdo by kvůli tomu tvrdil, že Star Wars jsou pro malá mimina. (Možná proto, že ten člověk by po konfrontaci s prvním fanouškem nepřežil XD)

Až tohle pochopí zapředsudkovaní Češi, kteří si před pár lety nechali naočkovat ten cool názor, bude svět o něco příjemnějším místem xD. Zároveň všichni víme, že se to nikdy nestane. A pokud máte blbé kecy, stáhněte si nějakou hru na emulátor, zahrajte si, a teprve pak, když dovolíte, budu vůbec vaše argumenty poslouchat =)


Melodie, která je vám povědomá, i když ji slyšíte poprvé

14. října 2011 v 21:18 | Re |  Hudbovna
Dozvěděla jsem se trochu víc o jisté norské opeře nebo nečem takovém. Ale ta melodie je mi tak neskutečně MOC povědomá... Vím, kde jsem ji měla slyšet poprvé a že mi i tehdy přišlo, že ji odněkud znám :/ Jinak je to ale ♥




Zase jedna dobrá reklama

14. října 2011 v 16:46 | Re |  Videovna
Jo, z dob, kdy jsem koukala na TV, si pamatuju jednu věc o reklamách: opravdu dobré reklamy se standardně objevují na některou z následujících skupin produktů:

  • Auta. - Ne, vážně, to jsou prostě reklamy s dobrým nápadem, osobitým provedením a často i humorným podtextem. Rozhodně do vás nehustí typická 'šťastná matka' s širokým hollywoodským úsměvem a afektovaným hlasem, že dává své rodině to nejlepší právě tím, že je vozí v tomto voze.
  • Pepsi. To pití je hrozný a fosfor z něj si dvakrát nerozumí s vápníkem v našich kostičkách, ale svoje reklamy běžně váže (přinejmenším tehdy vázalo) s fotbalem a to byly vždycky epické snímky. Ať už tam někde Ronaldo s Beckhamem předváděli svoje triky, ať už někde ve slamech malí kluci dávali zápas (to už by se pomalu dalo mluvit o umělecké hodnotě), nebo si Rosický, Koller a Baroš kopali na ulici, načež jim uletěl míč, který jim vetchá babička vrátila Kollerovi mezi nohy takovým kopancem, že jak fotbalistům, tak divákům popadaly čelisti na zem... Prostě skvělé reklamy na které se dobře kouká. A taky do vás nikdo nehustí, že dělá pro svou rodinu to nejlepší XD Tady by to totiž byla lež, která už by se možná dala i žalovat, protože existují jisté lékařské výsledky...
  • Televize. Tím myslím televizi jako bednu (dnes teda už spíš placku) ne stanici. Když pominu reklamu, kde se spolu jakýsi pár vášnivě miluje a pořád dokola si přehrává gólový záběr (jo, zase fotbal XD) - který jim nejspíš hrozně pomáhá... - tak pro reklamy na televize platí prakticky totéž, co pro reklamy na auta. Nikdy nezapomenu tisíce barevných hopíků skákajících z kopce po ulici tuším v San Franciscu =D

A to je vše, co se větších skupin týče, bohužel. Pak se občas objeví nějaká náhodou podařená reklama od některého operátora (připomeňme Bóbika nebo soby) a velmi výjimečně se podaří reklama i někomu jinému (např. Prasátko od Kofoly - ale Kofolu máme všichni rádi, takže tam těch reklam ani moc nepotřebujeme XD). A když už se náhodou koná nějaká významná sportovní akce, tak je 50% šance, že reklamy k její příležitosti budou super (Česká pojišťovna na minulém mistrovství, tu jsem milovala :D Střídačka na zastávce~). Nicméně zbývajících 50% spadá na totálně otřesné pokusy o reklamy (připomenu TIPSPORT reklamu na tomtéž mistrovství plnou prsatých modelek s různými sportovními nástroji v rukou...). Semtam se objeví slušná reklama třeba na kávu nebo čaj.

--

Ty špatné varianty všichni nejspíš znají...

  • Už jsem tu pochopitelně narazila na téma Matka, která dává své rodině jen to nejlepší. Můžeme modifikovat na matku, která dokonale uklízí podlahy, koupelnu, utírá prach atakdále. Na matku, která se nad špinavým oděvem své ratolesti jen usměje a už sní o tom, jak to rve do pračky se svým bombastickým novým pracím prostředkem.
  • Jakékoliv reklamy na vložky jsou SMRT. Modelka padající do peří by se ještě dala rozdýchat, ale jakmile dojde na reklamu prezentovanou z prostředí teenagerek, tak ÚPRK. Samozřejmě si pamatuju na Discreet a onoho kluka na párty, který vlezl do království hostitelky a zachránila ho pruhovaná košile... ta se pořád ještě dala. Ale pokud reklama tohoto druhu, tak si řekněte Temi nebo Anet, a ony vám pustí tu parodii, kterou kdysi natáčely XD Ta podle mě suverénně vede.
  • Alkohol. Do jednoho prezentují nějakou úžasnou zábavu, kterou můžete prožít samozřejmě jen s tím nejlepším pitím, že. My, co si o alkoholu myslíme své, přejdeme podobné reklamy s tupým výrazem a myšlenkami jinde. Vesměs to jsou reklamy bez hlubší hodnoty. Ovšem vzpomněla bych si na jeden umělečtější světlý moment v podání Becherovky v průběhu věků a pak také jeden trošku už legendární světlý moment v podání Fernetu a jeho 'I muži mají své dny." Tak to vidíte, ženské mají vložky, pánové chlast xD Každému co jeho jest. *cough*.
  • Pivo. Pivo je u nás tak jedinečná kategorie, že je zmíním zvlášť: nuda. Ne, vážně, partička skvěle se bavících skupinek mužů (mladých i starých) v hospodě mi prostě... nic nedá. Krom pocitu, že už vím, kdo může za zvýšený výskyt pivních mozolů už u kluků mého věku. Výjimečně fotbal nebo hokej, ale celé tohle odvětví se mi reklamově slévá, protože tam nikdy žádný dobrý kousek nebyl. Ale ani ne nějaký vyloženě otřesný. Prostě reklamy stejné jako to, na co dělají reklamu.
  • Mainstreamové hračky pro děti. Jo, já si ještě moc dobře pamatuju, jak jsem tohle hltala, jak jednoduše se mi podobné reklamy dostaly do hlavy a musela jsem ty věci mít! Je to vymývárna mozku, tím horší, že vymývá hlavu dětem, které na tenhle druh primitivní imbecility ještě nemají imunitu.
  • Reklamy na farmaceutické výrobky... Celkově by se dalo říct, že tenhle druh obsahuje celou škálu od slušných až po příšerné reklamy. Ty slušné jsou přiměřeně sugerující a občas dokonce předvádí něco, co funguje (Paralen, Preventan). Když se posuneme na žebříčku níž, dostaneme se k reklamám řešícím problémy typu menopauza, prostata, zubní protéza. Reklamy, které nejspíš osloví cílovou skupinu a až na výjimky nechají necílové skupiny chladnými. Těmi výjimkami jsou pochopitelně reklamy na prostředky proti prostatě. Vzhledem k podstatě problému se to občas dostane až k humornému podání (extrémem je záběr na vršek mísy, do které přerušovaně cosi teče XDD). Pak se dostáváme k těm brakovějším a především lživým reklamám. Mám osobní antipatii ke všemu, do čeho strčí nějakého známého herce/sportovce vhodného věku (samozřejmě mluvím o kloubních přípravcích). Jakmile se tam někdo takhle objeví, tak ho odepíšu. Takhle jsem charakterově odepsala Donutila kupříkladu. A pak je ještě spousta vitamínů (typu Calibrum), které nám opět v reklamách prezentuje naše správná matka.
  • Možná jsem něco vynechala, ale už mě nic nenapadá. Samozřejmě kromě kapitoly na samém dně dna reklam: Teleshopping. To snad ani není třeba rozebírat. Revoluční cvičící stroj! Revoluční hubnoucí koktejl! Revoluční kuchyňský robot! Revoluční válečky! Eva a Vašek! Za skvělou cenu! Zavolejte ihned! A když zavoláte, tak dostanete zdarma druhou sadu!
...

Možná by stálo za to říct, proč jsem vůbec tenhle rozbor napsala XD Popravdě to zas mělo mít jen pár řádků a měla jsem tím uvést jednu z těch dobrých reklam, kterou mi náhodně doporučilo YouTube.Samozřejmě, kdo mě zná, toho už výsledná délka postu vůůbec nepřekvapí XD Na co ona reklama je, to poznáte sami. Pokud si nepřetete název, že.


printf("Co se dnes stalo.\n");

12. října 2011 v 21:48 | Re |  Drahý deníčku...(a čtenáři xD)
1) V prodejně eSprit hrál J-pop! Nějaká zpěvačka, dokonce i ta melodie mi byla povědomá. Ale prostě v ČR v obchodě hrála japonská písnička! n___n
return EXIT_SUCCESS;

2) Viděla jsem, jak se před šalinou mění výhybky! POPRVÉ v životě jsem viděla, jak se ty výhybky hýbou! To byl takový můj neoficiální brněnský cíl XD
return EXIT_SUCCESS;

3) Proběhla druhá etapa prošlapávaní dokonalých nových botiček a vydržela jsem to o dost dýl a bez puchýřů XD
return EXIT_SUCCESS;

4) Asi jsem dodělala první projekt do Základů programování. To teda už včera, ale dneska probíhala velká jízda na Merlinovi (školní server či tak něco xD), na kterém jsem čirou náhodou našla ještě jednu chybku, kterou mi z nějakého důvodu Kubuntu zvládlo ignorovat a chovat se tak, jak jsem od něj chtěla. Merlin je hold náročnější jedinec XD. Takže teď už snad všechno jede, jak má.
return EXIT__HOPEFULLY_SUCCESS;

5) Údajně moje a hintzákovo včerejší rozplývání nad poníky a přesvědčování okolí, že to opravdu má rádo hodně dospělých jedinců můžského pohlaví, přineslo jeden plod a novou fanynku poníků :D
return EXIT_SUCCESS;

5) Náhodně jsem našla na eBayi takové hrozně... úžasně vypadající jednoduché šatičky, které jsou levné a úžasně modré, ale mají jednu takovou drobnou vadu, že ačkoli na to na fotkách doopravdy nevypadají, prodávající jim přiřazuje velikosti 20, 24, 26. Pro informaci, 20 je v americké tabulce XX-LARGE, takže asi tak... xD Napsala jsem jim a uvidíme, co odepíšou - i když jsou z Německa, takže kdoví, jestli budou vůbec tomu mailu rozumět...
return EXIT_WTF_XD;

Lance je prostě...

10. října 2011 v 20:50 | Re |  Pokémon
EPICKÝ!



Pusťe si k tomu obrázku tohle, a dílo je dokonáno <3



Nakousnutá jablka

6. října 2011 v 20:52 | Re |  Drahý deníčku...(a čtenáři xD)
Nikdy v životě jsem neměla výrobek Applu, jméno Steve Jobs mi do dneška nic neříkalo a popravdě jsem o významu jeho práce a vizionářství vůbec nic nevěděla.

Když jsem šla dneska s Tiuš do čokoládovny, všimla jsem si na Svoboďáku před prodejnou Apple toho, co se podle fotek objevilo po celém světě. Bílý arch papíru s Jobsovou fotkou a skromným nápisem s jeho jménem a roky života. Vedle něj svíčky a pak taky nakousnutá červená jablka.

A právě ta jablka mě dojala skoro až k slzám. Nějak jsem to zvládla vypustit z hlavy, až teď večer jsem si přečetla sumarizaci Jobsova životního díla z Aktuálně.cz spolu s prezentací fotek a konečně jsem se o tom člověku něco dozvěděla. Fotky toho, jak lidé po celém světě projevují Jobsovi přízeň způsobily, že už podruhé za jeden den jsem to pohnutí málem neodnesla suchá.

Jobs si tohle zaslouží a já mu to přeju. Byl to obdivuhodný člověk.

R.I.P.